top of page
kassa.jpg

Betalen 

tijdens het 

evenement

Toegang parkeerterrein.

U kunt uw auto gemakkelijk parkeren op onze ruime parkeerterreinen. Onze vriendelijke vrijwilligers staan klaar om u te verwelkomen. Bij hen kunt u direct het parkeergeld van €5 betalen, contant of contactloos.

​

Bij de kassa.

​Bij de toegangspoort kunt u eenvoudig tickets kopen voor ons evenement. Betalen kan zowel contactloos als contant. Heeft u al een ticket via onze ticketwebsite gekocht? Dan kunt u deze laten scannen door onze vriendelijke vrijwilligers bij de kassa. 

​​​

Bar en foodtrucks. 

Betalen bij de bar en foodtrucks gaat net zo eenvoudig als je gewend bent: met je pinpas, telefoon of smartwatch (contant betalen is niet mogelijk bij de bar en foodtrucks).   â€‹â€‹â€‹

​

​

​

​

​

​

​

Toch liever contant 

Betaal je liever contant? Geen probleem! Maak gebruik van onze handige Citro-Classica balanskaart. Deze balanskaart is verkrijgbaar bij de kassa bij de ingang of bij de kassa in het midden van het evenemententerrein. Met de balanskaart kun je eenvoudig afrekenen bij de bar en de foodtrucks. Opwaarderen of je saldo checken? Scan simpelweg de QR-code op de kaart en je bent klaar om verder te genieten!

​

Waarom?

We begrijpen dat bepaalde veranderingen even wennen kunnen zijn. Toch biedt het systeem aanzienlijke voordelen, zowel voor onze bezoekers als voor Citro-Classica.

​

Ontdek de voordelen:

  • Snel en gemakkelijk afrekenen

  • Geen wachtrijen meer bij de kassa

  • Snellere en soepelere afhandeling bij de kassa

  • Betaal eenvoudig zoals je gewend bent: met je pinpas, telefoon of smartwatch

foodtruck.jpg

Contactloos betalen is snel en eenvoudig. Bekijk onze instructievideo voor het volledige proces en ontdek hoe gemakkelijk het is om, gedurende het evenement Citro-Classica, betalingen te doen zonder contant geld.

Betalen met de balanskaart is ook een optie als u liever niet contactloos wilt betalen. Bekijk onze video om te zien hoe eenvoudig het is om te betalen bij onze bar en foodtrucks. Citro-Classica maakt het u graag gemakkelijk!

Opwaarderen van uw balanskaart is heel eenvoudig! U kunt dit doen door de QR-code te scannen of door balanskaart op te waarderen bij een van onze kassa's, die zich bij de ingang of in midden van het evenemententerrein bevinden.

kaartje.jpg
  • Waar kan ik allemaal mee betalen op het evenement (bij de kassa, foodtrucks en bar)?
    Aan de kassa, bar en foodtrucks kunt U betalen met alle vormen van contactloos betalen, bijvoorbeeld pinpas, telefoon, smartwatch en de balanskaart die je aan de kassa's (bij de toegangspoort en in het midden van de Strip) kunt opwaarderen. Contant betalen kan ook bij de kassa voor de aanschaf van uw ticket en bij onze vrijwilligers voor uw parkeerticket. Bij de kassa en vrijwilligers kunt u uiteraard ook contactloos betalen voor de aanschaf van voornoemde tickets.
  • Kan ik met contant geld betalen?
    Bij de bar en onze foodtrucks kunt U NIET met contant geld betalen. Bij de kassa kunt U met contact geld betalen voor de aanschaf van uw ticket, ook kunt u contant betalen voor uw parkeerticket. Storten/opwaarderen naar een balanskaart, bij aanschaf van de kaart betaal je €1,- voor de kaart. Voorbeeld: Je hebt €50,- contant, dit wil je op een balanskaart zetten, je betaalt €1,- voor de kaart en er komt €49,- saldo op de balanskaart te staan.
  • Waar kan ik tijdens het evenement met vragen terecht over betalen met ons systeem?
    Heb je na het lezen van deze vragen en antwoorden nog steeds onduidelijkheden dan kunt U terecht bij de kassa en worden daar uw vragen beantwoord.
  • Wat is een balanskaart?
    Een balanskaart is een betaalpas die je op diverse manieren kan opwaarderen. De balanskaart wordt gebruikt als betaalmiddel aan de bar & foodtrucks omdat er niet met contant geld bij de bar & foodtrucks betaald kan worden.
  • Waar kan ik mijn saldo checken?
    Het saldo kun je checken door de QR code te scannen die op de voorzijde van de balanskaart staat. Ben je niet zo handig met telefoons dan kan je bij iedere betaalterminal en bij de kassa je saldo laten checken.
  • Wat staat er op mijn balanskaart?
    Op de balanskaart staat een saldo in euro’s, het is dus geld wat hier op staat. Bij het betalen aan de bar en/of foodtrucks wordt het aantal consumpties ingetoetst en daar staat het bedrag in euro’s aangegeven, je kan dan contactloos of met de balanskaart betalen.
  • Ik ben mijn balanskaart kwijt en nu?
    Na aanschaf van de balanskaart kun je deze claimen door de QR code te scannen, hiermee kun je de kaart personaliseren waarna er ook een mogelijkheid verschijnt om de kaart te blokkeren en eventueel weer te deblokkeren. Indien de balanskaart niet gepersonaliseerd is kun je deze niet blokkeren en kun je ook het saldo niet over laten zetten op een nieuwe kaart. Wij adviseren dus om ten allen tijde de balanskaart te personaliseren om op deze manier het risico te beperken.
  • Ik heb een balanskaart gevonden, wat nu?
    Een gevonden balanskaart kun je inleveren bij de kassa, de organisatie kan vervolgens kijken of deze kaart gepersonaliseerd is en van wie deze is. Indien de balanskaart gepersonaliseerd is kan de eigenaar deze blokkeren en is deze niet te gebruiken tot deze weer gedeblokkeerd wordt. Zowel de eigenaar als de organisatie kunnen de balanskaart blokkeren en deblokkeren. De organisatie zal nooit zomaar een kaart blokkeren als hier om gevraagd wordt, na aanschaf kun je de kaart zelf personaliseren waardoor je ten allen tijde de kaart zelf kunt blokkeren.
  • Kun je saldo van een balanskaart overzetten naar een andere balanskaart?
    Nee, het is niet mogelijk om zelf het saldo van de ene kaart over te zetten naar een andere kaart. In het geval van vermissing of diefstal en de kaart geblokkeerd is (alleen gepersonaliseerde kaarten) kan de organisatie het saldo op een nieuwe kaart zetten. Wil je het gebruiken om te ‘potten’ dan moet je de QR code op de pas scannen en kun je via een iDeal betaling de balanskaart opwaarderen of ga naar de kassa om met contanten de balanskaart op te waarderen.
  • Blijf mijn geld op de balanskaart staan?
    Ja, het saldo blijft op de balanskaart staan en is volgend jaar weer te gebruiken
  • Kan ik de balanskaart retourneren?
    Nee, de balanskaart is na aanschaf niet in te retourneren.
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
bottom of page